Velice důležité!!

01.04.2013 21:46

Bohužel mám pro vás špatnou zprávu.

Se smutkem vám musím oznámit, že tyhle stránky budou uzavřeny. Nevím ještě na jak dlouho, třeba se ještě uvidíme a znovu je obnovím. Teď to vím ale na stoprocent. 

Sami jste si jistě všimli že se toho poslední dobou moc nestalo. Nikdo nepřišel na zahájení roku a ani jindy není vidět že jste aktivní. Já sama už to moc nestíhám mám teď spoustu učení na zkoušky. Tak to prosím pochopte.

Chtěla bych všem poděkovat. Obzvlášť někomu. (nejspíš víte koho myslím) I když jste si moc nezahrály ráda jsem si s vámi popovídala a seznámila.

Děkuju.....

Protože moje kamarádka si založila také školu, poprosila mě o reklamu. Budu jí pomáhat se stránkami a rádi přijmeme další lidi.

Zde odkaz --------------- www.magic-academy.webnode.cz  , prosím aspoň se podívejte.

Děkuju za všechno a třeba zase někdy.

K.M.